Monday, January 28, 2008

HaNdPhOnE bArU

Inilah handphone baru saya

Tengah hari tadi, Eiyja ajak aku pegi The Mines nak cari dan beli handphone baru sebab handphone dia baru jer hilang hari Sabtu yang lepas akibat orang pecah masuk kat umah sewa dia kat Serdang. Oleh sebab aku xde keja yang urgent so, aku pun ikut la temankan dia.

Aku pada mulanya nak temankan dia cari dan beli hp baru, alih2 dengan aku2 sekali beli hp baru. Jenama dan jenis yang sama plak tu. Hehehe... Nak tau hp ape... Kitaorang beli hp jenama Sony Ericsson W660i. Handphone kitaorang ada 3G dan walkman.

Akhirnya, dapat jugak aku beli dan pakai hp yang ada 3G. Lepas ni kemungkinan2 besar aku tak tukar hp cuma lepas ni aku nak tukar no phone baru plak. Dah malas nak pakai line Johor sebab dah terlalu wanted dan juga aku tak mahu x-boyfriend aku yang tunang orang tu serta kupu2 aku cari aku lagi.

Ape2 pun aku dah ada handphone baru. Hehehe....

No comments: