Sunday, March 09, 2008

Majlis kawen AcU hIdAyAh

Pak Usu sarung cincin kat Acu lepas akad nikah

Selepas solat Isyak semalam, Acu aku, Nurhidayah nama dia, telah selamat bergelar isteri kepada Pak Usu, Zainal namanya dan tengah hari tadi majlis persandingan mereka.


Majlis Khatam Quran

Pagi sebelum Acu sanding, aku, adik aku dan sepupu aku serta mak sedara aku khatam Quran. Mula2 tu takut ar jugak sebab aritu abah cakap Pak Dak Sabri yg jd leader tapi last2 sekali orang lain yang jd leader, perempuan tau yg jd tok guru kitaorang. Pergh!!! Lega sket kalo tak cuak la jgk. Kalo nak tau pakaian aku masa khatam tu kan sebiji cam pengantin tau. Kalo tak caya tgklah. Hehehe...

Acu dan Pak Usu di atas pelamin

Tengah hari plak persandingan Acu dgn Pak Usu. Oleh sebab aku tak jadi pengapit Acu, apalagi aku pun melaram la sekejap dengan barang hantaran Acu dan Pak Usu sementara diorang pegi makan beradap. Terasa macam aku plak yang punya majlis. Hehehe...


Berangan jer...
Ntah bila la giliran aku plak kan. Hmmm.......?????

2 comments:

Mama Adriana said...

KO NI KUAT NOR BERANGANNYER... HEHEHE

iman_kirana said...

Nak wat camner...kengkawan ramai sgt dah kawen..kte jer yg blm kawen..hehehe