Friday, October 24, 2008

Dah nak exam....


Hari ni merupakan hari terakhir aku dan kengkawan ada kelas dan macam tak caye jer yg ari Sabtu depan 01/11/2008 aku akan mengambil Peperiksaan Akhir Semester 1 Sesi Julai 2008 di UiTM Shah Alam. Aku rasa macam baru jer start belajar tup..tup..tup.. dah final exam. Maknanya aku dah belajar hampir2 setengah tahun kat UiTM Shah Alam ni dan skunk ni aku kena tumpukan utk final exam plak. Nasib baik gap utk setiap subjek lama iaitu seminggu 1 paper jer so, bleh la aku study lebih sket n kalo bleh aku nak dpt CGPA lebih dari masa aku kat Segamat dulu.

Member baik aku kat opis ni plak tgh sibuk final exam kat UPM Serdang tp dia bukan buat Diploma sebaliknya dia buat Degree. Aku jer yg buat Diploma dan kalo tak disebabkan aku fail masa amik Diploma kat Segamat dulu, tentu skunk ni aku buat Degree sama macam dia. Apa2 pun semoga kali ni aku akan dapat memiliki segulung Diploma. Doa2kan aku ek..

2 comments:

tulip said...

good luck.. walaupun nanti sibuk dgn persiapan perkawinan adik, jangan lupa buku2 mu itu...

iman_kirana said...

ok pn tulip...
i'll remember that..
hehehe