Friday, October 03, 2008

Raya Ke-3 dh kene keje...

Sepatutnya raya ke-3 ni aku cuti lg tp disebabkan aku nyer assignment tertinggal kat dlm pc kat opis so terpaksa la aku pegi pejabat arini. Huhuhu... Dah la xde orang kat kat opis kecuali aku, Pn. Yeoh, En. Ben, Pn. Mariam n Kak Ros jer ygg lain masih lagi bercuti. Ish..Ish...Ish... Sedihnyer + bosan giler... Tp xpe senang sket aku nak buat keje n arini opis ini aku yg punye. Aku leh buat buat ape saje termasuk tido. Hik..Hik..Hik..

Tengahari td aku terpaksa makan mee maggi jer sbb kafe kat opis ni masih lagi tutup. So, mesti korang tanye kan nape tak p kuar mkn kan... Actually, arini mak aku yg hantar aku kat opis sbb keta aku dh nak expired road tax nyer... Hehehe... tu pasal la aku terpaksa makan mee maggi.. Kalo la ade transport td... dh lama aku p Alamanda, Putrajaya tengahari td tau.. Tp xpe... at least save sket duit belanja aku arini..

Hmmm... masa dh time la... Hehehe... Time balik... Okla... Mak aku dh tunggu ni so chow sin chee...

No comments: