Thursday, October 02, 2008

Hari Raya Ke-2


Hari ni aku n family pulang semula kat Port Klang dan masa on the way balik pg td, kitaorang singgah beraya sambil bagi kad kawen kat umah Senator Tan Sri Datuk Jins Samsuddin kat Simpang, Taiping, Perak. Best sangat dpt jumpa n raya ngn aktor yg tersohor ni sbb beliau sungguh peramah.


Aku n family bergambar dgn Senator Tan Sri Datuk Jins Samsuddin

Aku plak yg amik gambar

Selepas dh beraya kat Tan Sri, kitaorang pn balik ar ikut jln lama yg kebetulan mmg lalu depan umah Tan Sri dan tu sebab la kitaorang singgah beraya td. Agak2 dah lebih kurang 2 jam perjalanan, kitaorg nak la singgah mkn tetapi malangnya restoran tu masih lg tutup. Frust giler sbb br je cadang2 nak makan kat situ. Nak tau restoran ape tgk ar pic kat bwh ni..

Restoran M.Gulam

Inilah dia restoran yg tutup tu so, terpaksalah kitaorg menahan lapar n dahaga sehingga berhenti rehat kat Sungai Besar selepas Sabak Bernam. Pergh!!! lega giler.. Mana taknya dekat 2 jam lebih kitaorg tersangkut dlm traffic jammed. Lepas mkn mlm kitaorg terus balik n sampai kat umah lebih kurang jam 10.30 mlm. Tp aku sempat update aku nyer blog ni sbb aku takut lupe.. Hehehe...

No comments: