Monday, April 06, 2009

DeMo SiLaT cEkAk UsTaZ hAnAfI UiTM Puncak Perdana


Malam tadi, aku join member2 SILAT CEKAK USTAZ HANAFI UiTM SHAH ALAM buat demo kat UiTM PUNCAK PERDANA. Walaupun aku baru jer join diorang last semester tp alhamdulillah diorang boleh terima aku join diorang buat demo. Walaupun aku ada kelas dan bekerja, diorang masih lg dpt terima aku join lgpun aku sebenarnya dah dekat 5 tahun xaktif silat so, bila dpt peluang jer aku terus join semula.

Cuma satu jer yg aku sedih, aku xdpt nak bawak keta p UiTM Puncak Perdana tu sbb keta aku masuk workshop akibat xcident kelmarin. Nak tak nak aku kena ar mintak mak aku hantar ke kampus untuk training buat kali terakhir dan aku terpaksa menumpang kengkawan yg ada keta utk ke sana.

Di UiTM Puncak Perdana

Sementara menunggu giliran utk membuat demo dan juga kengkawan2 lelaki bersiap, aku sempat la snap gambar2 diorang yg tengah leka menyiapkan diri masing2.

Peserta2 demo lelaki tgh memakai tengkolok

Disebabkan aku menyertai skuad demo UiTM Shah Alam membuat demo so, aku tak dpt ar nak snap gambar ataupun video semasa majlis berlangsung. Nak minta tolong kengkawan yg tak sertai demo, diorang dh banyak plak kamera di tangan jadi, aku amik jer la gambar selepas selesai membuat demo. Hehehe...

Bergambar kenangan dengan Skuad Demo UiTM Shah Alam

Setelah puas bergambar, kini tibalah masa untuk makan. Hehehehe... Oleh kerana pihak urusetia UiTM Puncak Perdana dah menyediakan makanan n minumam utk kitaorg, apalagi oleh sbb dh lapar kitaorang pun menjamu selera dgn segala makanan yg telah disediakan. Hik..Hik..Hik...

Peserta2 Skuad Demo UiTM Shah Alam masa makan

Setelah kenyang, kami pun balik ar ke Shah Alam dan aku pun call mak suruh amik aku kat Restoran Khulafa' kat Seksyen 7 sbb member2 silat nak singgah minum dulu. Sementara menanti minuman n makanan yg dipesan sampai, aku sempat lg snap gambar diorang bukan apa saja nak buat kenangan.

Inilah member2 silat aku

Tak lama lepas aku snap gambar diorang, mak n abah pun sampai dan terus jer order makan n minum. Bila dah settle makan n minum aku n family pun balik umah sbb pg ni aku kena keje, kalo tak keje xpe bleh stay sampai kul 1-2 pg itupun kalo ade transport nak balik. Hehehehe....

1 comment:

dut a.k.a nieza said...

salam...
bed, ko aktif lagi silat..rindunya nak berdemo..
so amacam..mesti dah mantap balik buah2 serang..hehe..
jadi heroin lagi tak?? teringat group buah jatuh standard..mantap..
ko jaga diri lelok na...silat2 gak..belajar jgn lupa..