Saturday, April 18, 2009

Hotel Marriott, Putrajaya

Selalunya hari Sabtu aku cuti, tp hari ni aku, Eiyja, Kak Ara dan kak Sri diarahkan bekerja dan yg bestnyer kitaorang bukan bekerja di opis sebaliknya di Hotel Marriott, Putrajaya. Kitaorang berempat telah diarahkan utk menjadi penyambut tetamu dan mengambil kedatangan pegawai2 yg hadir ke Bengkel Flagship.

Bila semua peserta bengkel masuk ke dalam dewan, apalagi kitaorg pun berjalan2 di sekitar hotel utk bergambar. Al-maklumlah kan..... kami berempat ni memang gila berposing. Hehehe...

Masing2 dgn pose yg tersendiri

4 Gadis Pinggitan

Cukup kouta betul mamat ni

Setelah selesai berposing di sekitar hotel, kami berempat kembali ke tempat bertugas utk sesi minum pagi lak. Biasa la kan bila time makan kitaorang pun join skali kalo tak confirm tak abis berposing lagi. Hehehehe....

Yg berdiri: Kak Ara, aku, Eiyja
Yg duduk: Cik Farah, Cik Zura , Kak Sri

Dengan secara senyap2, aku pun snap la gambar bos2 aku ni. Tercenggang sume org. Hahaha...

Pn. Aisyah, Cik Syeena, Cik Julia, Cik Veron

Sampai sudah masanya untuk makan tengahari so, kami berempat diberi kelonggaran utk keluar seketika dan balik sebelum jam 4 tp malangnya bila kami nak mula makan tghari di The Mines, kami telah dipanggil balik ke hotel semula. Hmmm...punah sungguh harapan kami utk bersenang lenang. Hehehehe...

Bila sampai kat hotel, kami dipelawa utk join makan tengahari bersama peserta2 bengkel. Pergh...lega rasanya dpt makan. Habis makan, kitaorang berempat pegi ke Surau hotel utk solat dan kemudian kitaorang tido la kejap sbb letih sangat.

Musician yg menghiburkan kami

Agak2 Bengkel Flagship nak abis, kitaorang pun kembali ke tempat bertugas dan tak disangka2 anak Kak Sri pun sampai dengan husbandnya. Sementara bengkel habis, kitaorang berposing plak kat taman di hadapan dewan di mana bengkel tersebut dijalankan.

Eiyja dan Dina (anak Kak Sri)

Masing2 menunjukkan muka yg kepenatan

Habis je bengkel tu, kitaorg pun balik la tp sblm tu kitaorang singgah kat Jusco Enquine sbb aku nak buat Spa Ikan. Al-maklum je la kaki aku dah tak larat nak jalan. Pastu saje nak try sbb nampak macam best jer. Hehehe...

Banyak sungguh ikan yg mengerumuni kaki aku...

Best jugak bila sesekali buat Spa Ikan ni. Habis sume sel2 kulit mati kan kaki dia makan. Mula2 geli la jugak tp bile dah lama2 baru okay. Next time boleh ar buat lg. Hehehe... Dh settle Spa Ikan, aku pun hantar Eiyja balik dan kemudian baru hantar Kak Ara balik then last kali baru aku balik umah.

No comments: