Sunday, April 19, 2009

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009

Tengahari td, aku, Eiyja dan adik dia ke Pesta Buku Antarabangsa kat PWTC. Setelah beberapa kali Pesta Buku aku terlupa dan tak dpt pegi so, kali ni aku xkan lepaskan peluang utk pegi. Hehehe...

Kebetulan arini family aku kena hantar adik aku ke asrama
so, aku pun pegi ar Pesta Buku dan sambil2 tu nak pegi amik sijil kursus kawen minggu lepas. Lgpun, selalunya time2 pesta buku ni kan sume novel2 dijual dgn hg yg murah sket dr biasa dan yg sebenarnya aku nak cari novel2 yg aku dh baca coz nak wat koleksi. Hehehe...


Pintu gerbang Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur, PWTC

Bila dh puas berjalan2 dan melawat booth yg ada kat aras atas PWTC, kitaorang stop kejap kat booth Creative Sdn Bhd sbb kat situ ada org melukis gambar karikatur. Punya la ramai org kat situ semata2 nak suruh pelukis2 tu melukis gambar diorang termasuk la
aku dan Eiyja. Hehehe...

Inilah pelukis2 karikatur tu...

Sementara menunggu giliran utk gambar kami berdua dilukis, datanglah seorang lelaki yg juga merupakan seorang selebriti, pelakon, pelawak dan pelukis iaitu IMUDA. Dh kebetulan dia ada kat situ apalagi aku suruh ar adik Eiyja, Shafiq, untuk bergambar kenangan dengan dia dan dia pun memberikan kerjasama yang amat bagus. Sporting betul tau dia tak sombong langsung. Tengok jer la gayanya dgn Syafiq.

Syafiq dan Imuda

Dah selesai ambil gambar dgn Imuda, kini tibalah giliran kami plak utk gambar kami dilukis menjadi karikatur. Mula2 sekali Eiyja dan kemudian baru aku. Hehehe...

Muka Eiyja sedang dilukis menjadi karikatur

Giliran aku plak..

Inilah hasilnya muka aku selepas menjadi karikatur...

Bila dah selesai membuat karikatur, kitaorang pun sepakat utk balik ke umah masing2 sbb esok Eiyja nak keje dan lagipun hari dh malam sangat takut mak
risau plak..

Inilah novel2 yg aku beli

Sebenarnya banyak lagi novel2 yg aku nak tak beli lagi. Tengok ar sok camne samada nak pegi lg ke tak sbb sok aku memang cuti pun ada hal sket. Hehehe... Okay ar aku nak tido ni.. Penat la...Hahaha....

No comments: