Saturday, April 04, 2009

X-cident....


Untuk sekian kalinya aku accident lg, tp kali ni dengan mak plak n alhamdulillah mak n aku tak apa2 cuma terperanjat sket jer. Aku bernasib baik sebab keta yg lg satu tu tak teruk sgt cuma lampu keta sebelah kiri je yg pecah dan yg teruk keta aku la..Nak tau camner aku leh xcident.

Citernyer camni...


Dalam kul 11.30pg, aku ngan mak ke Puchong sbb nak ke pejabat Touch n Go nak beli Smart Tag tp malangnyer masa aku sampai tu pejabat TnG tu dah tutup. Pergh!!!! Giler bengang aku dibuatnya sbb aku tengok kat internet pejabat tu bukak sampai petang tp rupa2nya sampai tengahari je..Geram aku dibuatnya.

Kemudian, aku terus call hotline TnG pastu diorang ckp mmg TnG HQ buka sampai tghari dan yg bukak sampai kul 3 ptg hanyalah di KL Sentral, nak tak nak kena ar p kat sana gak. Masa kuar dr tmpt TnG n tercari2 jln kuar, masa tu la aku xcident. Mulanya aku ingat jln tu straight rupa2nya ada traffic light n terus xcident. Masa tu plak ada policeman yg nak p keje dan nasib baik jugak dia tolong settlekan kalo tak mmg confirm p balai jgk.

Bila dh settle dgn owner keta yg aku langgar tu, aku start enjin n teruskan perjalanan balik ke umah tp sampai separuh jln aku nyer temperature keta terus naik mendadak dan terpaksa panggil tow truck utk tarik keta ke workshop di Klang.

Inilah rupa keta aku yg kena towing

Nampaknya inilah bahana aku langgar anak kucing masa nak pegi keje tempohari dan kemungkinan besar aku akan jual keta ni tp rasa syg la plak. Apa2 pun tunggu la masa yg sesuai samada keta ni akan dijual atau tidak.

No comments: