Friday, May 08, 2009

Besday Warga PSA Aras 14

Seperti sblm2nya, Bhgn PSA Aras 14 akan membuat satu majlis sambutan hari lahir bg sume staf PSA Aras 14 di mana chief dia adalah Pn Jam... Hehehe... Jgn marah ek Pn Jam....

Untuk hari ini sambutan besday ni adalah utk staff2 yg lahir dari Bulan Jan-Mei sahaja manakala yg lain akan dibuat kemudian. Sambutan besday kali ini kitaorg dapat sponsor satu kek dan menjadikan kek besday kali ini 3 biji. Kesemua kek2 tersebut sedap sekali sampai tak sabar rasanya nak makan.

Kek besday warga PSA Aras14

Besday boy n girl warga PSA Aras 14

Selepas acara memotong kek dan makan, aku terus ke meja utk berehat sambil menelaah buku sekolah sbb esok aku ada exam utk paper yg ketiga dan ari Ahad plak last paper. Okay ar aku nak sambung study ni dan mudah2an aku bleh jawab...Doakan aku ek kengkawan...

No comments: