Sunday, May 10, 2009

Exam, Amir & Ikan Spa

Akhirnya berjaya jugak aku menghabiskan semester 2 dengan tamatnya paper exam yg terakhir pagi tadi. Terasa begitu lapang fikiran aku sbb segala beban kat otak dah aku keluarkan kat dalam kertas jawapan peperiksaan. Hehehe...

Seperti semalam jgk, mak amik aku kat kampus selepas habis exam dan pastu kitaorang terus gi makan kenduri kat Kg. Idaman. Lepas abis makan, kitaorang gi pulak Jaya Jusco Taman Enquine utk bagi ikan makan kaki. Hehehe... Mula2 tu geli pastu lama2 ok jer dan makin seronok plak sbb lepas tu rasa macam ringan jer kaki.

Ikan hurung kaki kami bertiga

Lepas gi Jusco, kitaorang gi plak umah Kak Ila kat Putrajaya utk tengok anak dia sbb dia baru jer dpt baby. Nama anaknya ialah Muhammad Amir Rasyid Bin Rizal. Nama anak punya la panjang tp nama mak ngan ayahnya pendek jer iaitu Rizal Damirin & Nor Azila Baharom. Hehehe...

Aku dan Amir

Lepas dah makan2 kat umah Kak Ila baru ar kitaorang balik umah. Mulanya Abg Rizal tak bagi kitaorang balik tp disebabkan esok masing2 keje so kitaorang pun balik ar. Sampai umah aku terus bukak laptop dan terus update blog. Hehehe... Okay ar aku nak tido ni sok nak bangun cepat. Kwang...Kwang...Kwang...

No comments: