Thursday, May 07, 2009

Nilai 3

Tengahari tadi, aku, Kak Ma dan Eiyja ke Nilai 3 untuk membeli hadiah buat staf2 PSA Aras 14 sempena dengan besday masing2 setiap bulan. Sambil2 tu aku tgk2 jugak langsir kat kedai yg selalu aku n family pegi manalah tau kot2 ada yg terbaru boleh ar beli utk raya tahun ni. Hehehe...

Masa aku kat kedai langsir tu, aku telah terpandang satu comforter set yg sangat cantik dan harga dia pun boleh tahan gak. Tp disebabkan aku dah biasa beli kat situ so, aku dapat harga yg murah sket. Konon2nyer taknak shopping last2 tershopping gak walaupun satu brg jer...

Sebelum balik ke Putrajaya, kitaorang masuk kedai yg terakhir sbb dh jumpa brg utk hadiah besday staf2 PSA Aras 14. Sementara menanti Kak Ma membuat pembayaran di kaunter, aku sempat lg berposing kat dlm kedai tu sbbnya kat kedai tu ada kerusi yg cantik sangat. Hehehe....

Bestnyer dok kat sini

Bila sume urusan dah selesai, kitaorang pun balik ke Putrajaya dan tak lama lepas tu time keje aku pun habis dan aku terus balik ke umah. Hahahaha.... Hampir sehari aku tak lekat kat opis. Wakakakaka....

No comments: