Saturday, February 23, 2008

Pergi holiday kat PD


Skang ni aku berada di Costa Rica Hotel kat Port Dickson, Negeri Sembilan. Aku sampai tadi lebih kurang kul 2.00 ptg sebab aku pegi Tampin dulu pagi tadi ada hal sikit. Sebenarnya aku temankan sidia pegi sana sebab dia nak jumpa dengan family bekas gf dia utk selesaikan masalah mereka. Oleh sebab aku jer yang dia ada skang ni so dia mintak la temankan dia sambil2 tu dia nak bercuti dgn aku memandangkan masing2 dok jauh.

Mulanya aku nak ikut jgk dia pegi jumpa orang tu tapi dia tak bagi sebab tak nak aku terlibat dlm masalah antara dia dan pompuan tu. Jadi, dia tinggalkan aku kat Pekan Tampin sekejap sementara dia pergi menyelesaikan masalah dia. Tak lama lepas tu dia dtg amik aku semula kat tempat yg dia tinggalkan aku tadi dan kemudian terus ke tempat penginapan aku yang telah aku booking utk kitaorang.

Lepas check in, kitaorang masuk kat bilik masing2 utk berehat sebab letih dan ngantok. Hehehe... Agak2 dah ptg sikit, kitaorang kuar pegi cari makanan memandangkan kitaorang berdua dah lapar sangat sebab tadi kitaorang tak makan tghari. Habis makan kitaorang jalan2 kat sekitar Pekan PD dan lepas tu balik tido. Lagipun esok kitaorang nak balik KL sebab dia nak balik Kedah tapi, sebelum tu dia nak jumpa dgn ex-gf dia utk terakhir kali di samping menyelesaikan masalah mereka secara profesional.

Okaylah aku nak tido dulu sebab rasa sakit hati sikit. Tapi sebenarnya, aku cemburu. Hehehe... Sebab dia nak jumpa pompuan tu esok sebelum dia balik Kedah. Hmmm... nak buat camne, sabar ajelah........

No comments: