Saturday, February 16, 2008

Simpack Celcom

Nila simpack celcom aku yg baru beli

Tadi masa tengok adik aku kat asrama dia kat Sabak Bernam, aku dgn mak n abah singgah kat Pekan Sabak Bernam sebab adik aku nak beli barang serta kitaorang nak makan sebab dah lapaq. Hehehe...

Lepas makan, aku pegi la tgk no celcom kat kedai telefon dekat2 situ dan aku telah membeli simpack celcom yang starting nombornya bermula dengan 019-3xxxxxx. Aku beli simpack tu sebab kalo aku balik umah atok, kat sana line maxis kurang dan susah aku msg dgn Nas.

Lagipun skang ni aku ada 2 handphone, satu handphone lama dan satu lagi handphone yang aku baru beli dgn Eiyja hari tu. So, skang ni senang tak payah nak guna 2 sim kad dengan satu telefon sebab skang ni aku ada 2 sim kad dan 2 telefon. Pasni kalo balik umah atok dah tak susah hati nak cari line utk msg ataupun utk telefon. Hehehe....

No comments: