Wednesday, February 20, 2008

Wayang & Cincin

Tiket wayang "DUNIA BARU THE MOVIE"

Balik keje semalam, aku dengan Kak Ma pergi The Mines sebab nak tengok wayang cerita Dunia Baru The Movie. Mulanya aku ingat nak tengok cerita tu dengan sidia tapi bila fikir balik, baik aku tengok dgn member sebab nanti dia mesti bangkang punya la. Al-maklumlah dia tu bukannya suka sgt tengok citer2 macam tu. Aritu aku nak tgk citer Alvin & The Chipmunk pun tak nak so camner nak tgk citer Dunia Baru tu dgn dia.

Abis tgk wayang, aku ngan Kak Ma pegi makan kat KFC sebab dah lapar sangat dan dah tak tau nak makan ape. Lepas makan kitaorang jln2 kat kedai2 kat situ dan kitaorang masuk kat kedai kasut sbb nak cari kasut la takkan nak cari mee maggi kan. Hehehe...

Macam cincin kawin jer kan..Hehehe..

Bila dah dapat ape yang dicari, kitaorang pegi plak tgk barang kemas. Saje2 masuk kedai emas tu sebab xde orang yang masuk so, kitaorang pun masuk je la. Dari saje2 nak tgk2, alih2 ade yang aku berkenan so, aku beli la. Hehehe...

No comments: