Sunday, June 21, 2009

Tengok Kak Eton Kat Kem Askar

Pagi tadi (jam bape aku terlupe la plak) aku n family (mak n abah) pegi ke Kem Askar Wataniah Penang dari umah atok utk menghantar barang yg diminta oleh Kak Eton tempohari. Mula2 tu kitaorang tersesat la jgk sbbnya jarang sekali masuk Pulau Pinang kan lagipun selalunya kitaorang pegi kat Politeknik Seberang Prai jer.

Sampai jer kat dalam kem tu, tetiba jer Kak Eton dipanggil oleh koperalnya. Kitaorang ingatkan nape la dia dipanggil rupa2nya diorang tu nak kenakan Kak Eton sbb kebetulan arini adalah HARI BAPA SEDUNIA. Jadi, diorang tu denda Kak Eton supaya melaungkan ucapan "SELAMAT HARI BAPA" pd abah. Abis jer dia melaungkan ucapan tu terus jer nangis dan nasib baik aku bawak kamera so, dptlah tangkap gambar dia yg sedang menangis. Hehehehe..... Sowi Kak Eton sbb gmbr ko tgh nangis satu dunia tgk... Hahaha....

Kak Eton sedang dipujuk oleh abah

Mak pun tolong pujuk Kak Eton

Bila tangisan dia dah reda, koperal2 tu panggil dia balik dan ape yg diaorang ckp kitaorang tak tau la sbb jauh. Selesai jer urusan dia dgn koperal2 tu baruy la kitaorg makan bersama2 di bawah pokok. Hehehe.....

Ptg sket baru la kitaorang bertolak balik ke Port Klang semula sbb esok masing2 dh start keje. Ni pun kitaorang baru jer sampai tp disebabkan ada cite menarik yg berlaku arini so, aku pun publishkan cite ni kat blog aku. Hahaha..... Okay la aku nak tido ni kang besok bangun lewat plak.... Hehehe.... Babai...

No comments: