Friday, December 19, 2008

Alhamdulillah.....syukur.....



Akhirnya..... segala usaha aku nampaknya berhasil... Aku bersyukur sangat sbb apa yg aku inginkan pd study aku kali ni menampakkan hasilnya. Aku memperolehi keputusan yang sungguh memberangsangkan dalam peperiksaan akhir kat UiTM Shah Alam pd bulan lepas.

Alhamdulillah... aku lulus dalam sume subjek dan yg aku tak sangka, aku lulus dalam subjek MGT162. Aku ingat aku dah xlulus sbb hari exam tu jugak la hari kenduri kawen adik aku. Memang tensen sesgt bila majlis dan exam satu hari dan masa kat dalam dewan pekse aritu aku sempat gak terlelap masa baca soalan tau..... Hehehe.....

Sebaik sahaja exam selesai, aku bergegas keluar dari dewan utk balik ke rumah sbb time tu peak hours tp sblm tu aku sempat gak pelawa kengkawan2 aku utk mkn tghari kat umah aku. So, berkonvoi la kami beramai2 ke umah aku dan sampai je kat umah aku sume sedara mara aku bertanya aku dr mana dan how my exam paper. Tak lama lepas kengkawan aku balik, lecturer MGT aku iaitu Cik Sha n kengkawan dia plak dtg. Perh.... cuak aku bla dia tanya pasal paper dia so, aku jwb la soalan dia quite ok.

Tambah2 aku risau bla Cik Sha bgtau kat mak aku yg org lain tiru aku masa test padahal xde pn.. Hehehe... Ditambah plak bla Cik Sha dgn konfidennyer mengatakan yg aku musti lulus la hakikatnya... aku sgt2 la risau tau.. Ape pn skunk ni aku dah lega sbb paper Cik Sha tu aku lulus. Ya be da be du....

3 comments: