Thursday, December 18, 2008

Pecah lagi!!!!!!!

Untuk sekian kalinya cermin mata aku pecah lagi. Dah la masa Arwah Ucu meninggal dunia cermin mata aku dah pecah akibat berlanggar kepala dgn makcik aku. Nasib baik la aku sempat siap sebelum aku balik ke Port Klang semula, kalo tak.... confirm xbalik sbb xleh drive..

Cermin yg pecah masa d Melaka

Kali ni plak...adik aku yg buat pecah akibat excited sangat nak peluk aku. Al-maklumlah... dia baru je balik dari Penang. Hah!!! tak pasal2 cermin mata aku pecah ngam2 2 minggu selepas kematian Arwah Ucu. Nasib baik la aku ada cermin mata spare, kalo tak.... confirm kena p buat lain... Melayang lagi la duit aku...

Pecah buat kali kedua

Oleh kerana cermin mata yg ada tu elok lagi powernyer... aku pun pakai la... Inilah cermin mata lama yg terpaksa di pakai semula.. Hehehe..

Inilah cermin mata yg asal

No comments: