Monday, December 15, 2008

HaRi KeLuArGa MoA 2008


Tanggal 13 Disember 2008, Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia menganjurkan Hari Keluarga MOA 2008 buat sekian kalinya di mana ianya diadakan di Sunway Lagoon Theme Park. Dianggarkan lebih kurang 700 orang telah terlibat dalam menjayakan hari keluarga ini.

Ditempat pendaftaran.....

Sewaktu pendaftaran staf2 MOA

Masa aku sampai kat sana, aku tercari2 la member2 opis dan nasib baik aku terserempak dgn Kak Odah yg tgh membuat pendaftaran so, aku pn join skali la. Pastu aku ternampak plak dgn Pak Hassan, aku ingatkan dia tak dtg sbb kaki dia sakit rupa2nya lg dia bersemangat nak dtg. Kengkawan perangkaan yg lain sume xde sbb diorang kena pi taklimat kat Penang.

Di sinilah HARI KELUARGA MOA 2008 diadakan

Lepas pendaftaran, kitaorang sume masuk kat theme park utk sarapan sementara menunggu YB Menteri Pertanian merasmikan HARI KELUARGA MOA 2008. Sebaik sahaja selesai upacara perasmian, kitaorang sume telah dihidangkan dengan tarian poco2 dan juga senam robik.

Tarian Poco2 dan senam robik selepas perasmian

Peserta2 Hari Keluarga MOA 2008

Aku dan ahli keluarga di HARI KELUARGA MOA 2008

Inilah saja staf2 PSA yg terlibat

Bergambar kenangan dgn YB MENTERI

Sukan time.....


Masa utk terjun kolam....

Aku dan Kak Ara sblm dan slps mandi kolam

Selepas puas berendam di dalam kolam yg sgt besar di Sunway Lagoon ni, barulah aku n family pulang ke rumah. Kak Ara n the gang sume dah balik sebaik sahaja selesai upacara memberi hadiah pd para pemenang. Perh.... puas giler dapat mandi manda kat Sunway Lagoon. Sampai kat umah sume orang tido almaklumlah masing2 letih termasuk la aku. Hehehehe...

4 comments:

Anonymous said...

besh.. memang besh hehehe...

iman_kirana said...

nti kte pegi lg k...
itupun kalo dpt tiket murah xpun tiket free..
hehehe

tulip said...

bestnya family day moa

iman_kirana said...

memang best...rugi tak pegi tau...hehehe..
tp xpe...nti pas cik din naik keje thn depan leh la pegi family day..
itupun kalau ada la...hehehe..