Friday, July 10, 2009

Class BEL Cancel!!!!!

Dengan semangat yg berkobar2 untuk menghadiri kuliah untuk subjek Bahasa Inggeris tapi bila sampai jer kat kelas aku tgk kelas berkunci dan ada nota disitu. Nota tersebut berbunyi:


Bila dh baca nota tu, aku pun terus call Kak Huda utk bgtau dia yg kelas cancel, lagipun Kak Huda tu kan sedara aku so aku bgtau la kat dia spy bgtau kat kengkawan yg lain. Utk member class plak, kalo diikutkan hati malas nk bgtau sbb jarang diorang akan bgtau info2 terkini. Tapi, bila mengenangkan yg diorang ni masing2 dok n keje jauh, aku pun hantar ar MMS kat diorang utk maklum kelas xde.

Dengan hati yg kecewa, aku pun terus balik umah. Masa otw balik umah aku call Eiyja sbb mula2 fikir malas nak balik umah sbbnya mak n abah xde, diorang p Kuantan esok baru balik. At last, aku balik umah gak pastu aku terus booking tiket wayang citer Transformers. Mula2 aku booking 1 tiket jer tp bila aku call mak, diorang poun nk tgk jgk so, aku booking sekali lagi utk 3 org plak utk sok malam. Yg first booking tu aku terpaksa korbankan. Hehehe...

Okay ar aku nak sambung tgk tv ni..... Citer kat tv tgh best ni.. See u...

No comments: