Sunday, July 12, 2009

TrAnSfOrMeRs : ReVeNgE oF tHe FaLLEN

Untuk sekian kalinya, aku, mak n abah ke panggung wayang tp kali ni kitaorang tengok citer Transformer plak. Hehehehe... Mulanya2 aku ingat nak pegi sorang tp akhirnya aku pegi dgn mak n abah sbb diorang pun nak ikut aku gak. Hahaha...

Aku ingatkan diorang sampai umah malam sbb diorang dr Pahang, bila aku ckp nak tgk wayang citer Transformer, diorang sanggup balik awal. Sampai jer diorang kat umah, rehat jap pastu dah kuar balik sbb takut lambat nak tengok wayang. Dah la aku tak berapa sihat tp aku kuar gak tgk Transformer. Hehehe.. Balik dr wayang dh dekat kul 12.00 tgh mlm tp seronok beb...

Aku syorkan pada kengkawan2 yg belum tengok, pegi la tgk sbb sound effect + jln citer dia memang best. Terasa cam nak tengok lagi sekali jer. Best sangat!!!!!

No comments: