Sunday, July 05, 2009

ICE AGE 3 : DAWN OF THE DINOSAURS

Untuk sekian kalinya aku, mak + abah pergi tengok wayang kat Centerpoint, Klang tp, kali ni sepupu aku n anaknya serta adik aku join kitaorang sekali. Kalo aritu kitaorang tgk citer Upin & Ipin kali ni plak kitaorang tgk citer Ice Age 3. Cam bebudak kan aku ni. Hehehe...

Yg aku serenok sangat tu, citer Ice Age 3 ni xramai sangat org tengok sbb sume org tgk citer Transformer. Punya ar seronok sebab terasa macam panggung tu aku yg punya..Hahahaha...

Best giler citer ni!!!!!

Abis jer citer ni, aku, mak abah n adik aku pun balik tp sebelum kitaorang p singgah makan kat Port Klang dulu sbb dah lapar. Hehehe... Sepupu aku n anaknya dah balik dulu sbb abg aku tinggal berdua dgn anaknya yg lg satu kat umah. Lepas makan balik umah dan tido tp aku x terus tido sbb kena kemas bilik dh xde rupa bilik lg. Hehehehe....

No comments: