Tuesday, July 14, 2009

Transformer again!!!!!


Semalam sekali lagi aku tgk wayang citer Transformer kat Alamanda, Putrajaya tp kali ni aku pegi dgn Eiyja dan jg sepupunya. Disebabkan smlm mmg aku xde kelas langsung so, dgn senang hati ar aku pegi tgk wayang. Hehehe...

Yg kesiannyer.....aku nyer passenger la sbb terpaksa tumpang org lain. Hmmm...merajuk seh dgn aku tp, selalunya tak lama pun dia merajuk ngan aku.. Hahahaha...Itulah passenger aku...Hik..Hik..Hik..

Sementara nak tunggu lepas Maghrib coz tgu Eiyja berbuka puasa, aku pun lepak2 kat umah Kak Ila sambil main2 ngn Amir. Agak2 dh nak dekat waktu Maghrib, aku pun p umah Eiyja dan bila sampai jer rupa2nya dia tertido dan nasib baik aku sampai cepat kalo tak.... tak tau ar jam berapa dia berbuka.

Lepas berbuka dan bersolat, kitaorang pun terus ke destinasi utama iaitu Alamanda, Putrajaya. Sampai jer kat kaunter tiket, tikat yg kitaorang booking tu telah dijual tp kitaorang still boleh masuk sbb still ada seat yg kosong. Akhirnya citer Transformer dapat jugak kitaorang tonton walaupun lambat sampai. Hehehehe....

No comments: