Sunday, July 26, 2009

HaRrY pOrTeR & tHe HaLf BlOoD pRiNcE

Bulan ni jer dah 3 minggu aku pegi tgk wayang cuma minggu lepas jer yg tak pegi sbb pakcik aku bertunang. Disebabkan adik aku yg bongsu ada kat umah dan dia nak tgk wayang so aku pun bawak la dia dgn mak, abah tak ikut sbb ada urusan kat masjid. Mulanya dia nak tgk citer Transformers tp di sebabkan kat Centrepoint, Klang dh takde citer tu akhirnya kitaorang tgk citer Harry Porter yg terbaru.

Kitaorang tgk movie tu jam 9.15 mlm sbb waktu siang ada kenduri kat umah tp, malangnya aku ada kelas plak aritu dan xdpt ar aku nak bermanja2 dgn sedara mara aku yg dtg. Bila aku balik dari kelas, sume sedara mara aku dh balik kecuali pakcik2 aku yg tinggal berhampiran.


Malam tu la kitaorang terus pegi tgk wayang nasib baik time aku booking tiket tu ada kosong kalo tak melepas ar adik aku nak tgk wayang. Hahaha... Masa tgk wayang tu aku leh plak terlelap time2 citer tu tgh best. Hehehehe....

Kalo korang sume nak tau, citer ni best sangat tp akhirnya sedih sbb Professor Dumbledoor tu passed away.. Huhuhu... Kalo nak tau lebih lanjut pergilah ke pawangam berhampiran anda. Pasti anda akan terhibur. Hehehe...


No comments: