Tuesday, June 17, 2008

Alamak!!! Umurku dah makin meningkat la!!!

Happy 25th Birthday!!!!!

Tak sangkanya aku... hari ni genaplah aku berusia 25 tahun... Hmmm...Umur dah makin meningkat tapi..... masih belum berpunya... Hehehe... Kengkawan aku yang sebaya kebanyakkannya dah berkahwin dan mempunyai anak sedangkan aku belum lagi. Hehehe.. Nak wat camner.. ada boyfriend pun dah bertunang dan ada kawan 'special' plak tak lama lagi dah nak kawin... Tapi takpe... kan aku nak jadi budak sekolah balik so.... hehe... belajar dulu la baru boleh fikir pasal kawin... Betul tak????

Sedapnyer kek ni... Sape la yg akan bagi aku kek kan???

Awal pagi tadi dlm kul 00.21 am, abah hantar msg yg berbunyi: "A'kum. Abah ucapkan slmt menyambut hari ulang tahun yg ke 25. Abah doakan agar akak dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki. Abah juga doakan agar akak sentiasa di rahmati Allah. Ikhlas dari abah". Tapi... masa abah hantar msg tu aku dah tido sebenarnya dan baru Subuh tadi aku baca msg dia. hehehe...

Masa aku tengah drive dan dah nak sampai kat opis, mak plak hantar msg yg berbunyi: "Hapy birthday semoga pnjg umor & mrh rzk". Hmmm... ringkas sekali msg yg mak hantar berbanding abah. Inilah besday wishes yg balik best sekali dlm hidup aku sebab mak dan abah yg hantar wishes msg kat aku dulu cuma, aku tak dapat kisses dr mak sebab pagi tadi aku moody. Hehehe...

Ini ialah besday card yg Eiyja & Petronella bg kat aku..

Cute tak teddy bear & coklat ni... Ini hadiah dr Petronella & Eiyja

Masa aku sampai kat opis tadi, member opis sume tak tau yang hari ni besday aku sehinggalah Eiyja sampai & wish besday kat aku. Then, baru la beberapa orang member opis dtg kat tempat aku utk wish besday kat aku. Hehehe... Mulanya ingat nak berdiam diri tapi, akhirnya meletup jugak cuma ada beberapa orang yang agak rapat dgn aku masih lagi tak tahu yg hari ni besday aku. Takpelah... aku tak kisah sebab aku pun taknak org lain tahu pun. Hehehe.. Sorry ek...




6 comments:

Anonymous said...

epi besday 2 u... epi besday 2 u...
ni ada pantun 2 kerat utk u... hehehe...

"anak cina memasang lukah
alamak tualah sudah.."

jgn mare ye hehehe...

iman_kirana said...

tq...tq...tq...
mmg dh tua pun..
tp ingat jiwa n hati kte masih muda tau..hehehe

Mama Adriana said...

happy besday... semoga apa yg dicita akan dimakbulkan olehNya.. ceria2 slalu walaupun usia dh meningkat... hehehehe

iman_kirana said...

tima kaceh...semoga doa akak utk kte dimakbulkan..Amin...

tulip said...

hepi belated besday.. tak ingat pulak besday ko... semoga happy2 selalu...

iman_kirana said...

tq tq tq..
wlupn lmbt wish kte tetap hargainya..
tq...ummuahhh...