Tuesday, June 10, 2008

Main Bowling kat Alamanda, Putrajaya

Semalam, lepas balik keje aku terus pegi umah Kak Ila sebab dah lama tak jumpa. Masa makan tengahari kat umah dia tghari semalam aku dan Kak Ila tak sempat berborak dan abg pun takde coz pegi umah orang meninggal. So, balik keje la aku dan tido kat sana sekali. Cian kat abah sebab terpaksa balik sendiri. Hehehe... Tak lama lepas tu abg balik dan lepas Solat Maghrib kitaorang bertiga kuar. Mula2 ingat nak tgk wayang citer hantu kat Alamanda tp lewat sgt tayangannya so, kitaorang pun pegi la main bowling. Best jugak sekali sekala main bowling hilang tension....
Inilah tempat bowling yg kitaorang pegi

Gaya-gaya pemain bowling tak berapa handal...

Masa mula2 main aku dah leading..Hmmm... ingatkan boleh kalahkan abg tapi aku yg telah dikalahkannya.. Geramnya... Tengok la tu eksen btl...
Inilah dia pemenangnya bersama isteri tercinta

Yg ni plak org yg kalah dlm permainan bowling...
Bila dah letih bermain bowling perut pun jadi lapar la... So, kitaorang pegilah makan sebab perut dah berkeroncong.. Oleh kerana dah terlalu lapar, kitaorang makan kat RASA jer tak sempat nak makan fastfood...
Perh...org ni makan langsung tak pelawa org tau..hehehe...

Ini makanan Kak Ila...Tak caye tgk kat bwh...
Kak Ila dan makanannya...
Oleh kerana aku dah lama tak makan makanan yang kat bawah ni jd, aku pegi beli dan makan..hehehe.. Sedap betul... Agak2nya kalo bagi 10 rasa2nya abis 5 jer kot. Hehehe....


Lebanese Chicken Kebab


Aku dan Lebanese Chicken Kebab

Sebelum balik aku posing utk kali terakhir. Hehehe... Sebenarnya aku posing ni sebab tgh tunggu abg punya jam siap di baiki. Then, baru balik umah dan tido...

Amacam cun tak????


6 comments:

tulip said...

kak ila nampak semakin tembam la... happy la tu..

iman_kirana said...

of course la happy cz org tersyg dh ada depan mata..hehehe

Mama Adriana said...

mcm best jer mknan semua ni.... nyam nyam...

iman_kirana said...

kalo rasa2 sedap p la makan kat Rasa Alamanda, Putrajaya..
ajak cik abg n baby skali..
jgn lupa ajak kte jugak tau..hehehe

Mama Adriana said...

laa.. ingatkan nk bwk kita gi rupanya suruh abg kita plak yg bwk.. sekali sekala apa la salahnya ajak kita ni gi jln2 mkn angin... hehehe

iman_kirana said...

nanti2 la kak ek..skang ni budget burse la...hehe..