Friday, June 06, 2008

CoVeR gIrL

Hari ini semua staff PSA Aras 14 sedang sibuk mengemaskinikan Fail Meja masing2 sebab Auditor nak datang check untuk persediaan ke arah persijilan MS ISO 9001:2000 pada hari Isnin ni. So, start semalam semua staff bertungkus lumus utk menyiapkan Fail Meja masing2 sebab semua orang jarang serta tak pernah update pun termasuklah aku. Hehehe..... Oleh kerana aku punya Fail Meja dah siap aku pun apa lagi menggodek komputer buat cover majalah. Hik...Hik...Hik...

Bila la agaknya aku akan jadi seperti PRINCESS ek???

Renunganmu membuatkan aku tak lena tido....

Inilah stail aku yang terbaru.....

Bilakah agaknya kita dapat bertemu kan?????

Eiyja & Bed Friends Forever.....

Inilah antara hasil2 kerja aku selepas siap mengemaskinikan Fail Meja.. Amacam okay tak???

2 comments:

tulip said...

ni mesti boring2 tak tau nak wat apa..

iman_kirana said...

tau xpe...boring tahap maksima ni...