Sunday, June 15, 2008

MaKaN-mAkAn D jAyA jUsCo BukIt TiNgGi.....

Masa on the way balik dari umah Wak Long, aku, mak, Cik Siti Wan Kuncup (hehehe..jgn mare ye Cik Siti Jamangiah) dan anaknya, Nizam pegi makan2 kat Jaya Jusco Bukit Tinggi. Mulanya aku n mak nak balik umah terus tp bila Cik Siti cakap nak belanja makan kat JJ perh... apalagi kitaorang pun pegila. Org nak belanja makan rugi la kalo tolak. Hehehe... Lagipun kat umah xde orang sebab Kak Eton pegi dating n abah blm balik dari kursus lagi.


Inilah di Jaya Jusco Bukit Tinggi, Klang

Sampai jer kat JJ, kitaorang terus pegi kat foodcourt utk makan. Aku ni asyik ingat nak makan jer kan.. Camner nk kuruskan badan. Hehehe... Kat foodcourt, aku n Nizam cari beli minuman dan cari tempat manakala mak aku dan mak Nizam plak pegi order makanan.

Inilah antara makanan dan minuman aku. hehehe...

Gambar atas: Nizam dan mak aku
Gambar bawah: 2 CT - Ctzubaidah & Ctjamangiah
Masa nak balik, aku ternampaklah satu teddy bear yg besar. Aku suruh mak aku belikan utk aku tapi last2 dia suruh aku beli sendiri. Hmmm... nampaknya... nanti dulu la... ada rezeki boleh la beli teddy bear yg besar tu..

Takde sape ke yg nak belikan TEDDY BEAR besar ni utk aku?????

Kat tangga escalator pun jadi jugak amik gambar....Hehehe...Posing sakan kitaorang petang tadi...
Jom la kita balik... Dah penat ni... Hehehe

No comments: