Thursday, June 19, 2008

Jom Menari!!!!!

Petang tadi selepas habis waktu kerja, Persatuan Puspanita MOA mengadakan senam sihat kat Bilik Puspanita Lot 4G2. Mulanya aku ingatkan diorang nak buat senamrobik tp sebenarnya diorang buat Tarian Poco-Poco. So, hari ni terpaksalah abah balik sendiri sebab aku nak join diorang buat poco-poco lagipun aku dah lama tak menari poco-poco sejak balik dari Kundasang beberapa tahun yg lepas.



Inilah sebahagian aksi poco-poco yg sempat dirakam....

Dalam kul 6.30 ptg, program senam sihat ni tamat dan aku pun straight balik umah ikut highway sebab aku malas nak balik ikut Banting. Sampai je kat umah, aku relax kejap then bila mak balik kitaorang pun terus p pasar malam then pegi umah Waklong sebab aritu dia pesan nak makan ayam goreng. Agak2 dah jam 9.30 mlm, barulah kitaorang balik umah sebab sok pagi nak pegi keje. Lagipun Ahad ni aku dah nak kena pegi daftar kat UiTM so, banyak dokumen yg perlu disettlekan. Esok aku nak siapkan apa2 yg perlu utk mendaftar Ahad ni, nti susah plak kalo apa yg dikehendaki takde.

No comments: