Thursday, June 05, 2008

HARGA PETROL naik RM0.78 seliter....


Petang semalam masa aku balik dari kerja, aku dengar berita kat radio mengatakan yang harga petrol akan naik sebanyak RM0.78 seliter menjadikan harga bahan api itu naik dari RM1.92 ke RM2.70 seliter. Perh!!!!! Geram giler aku dibuatnya tau... Bila ada rumours mengatakan harga petrol naik sebanyak RM0.40 seliter, pihak tertentu cakap jangan percaya tapi tengok la skrg ni harga petrol melambung2 naik sampai RM0.78 seliter.

Hmmm.... Sebab ni la yang buat aku berkobar2 nak ambil lesen motor dan nak bawak motor pegi keje n pegi kelas. Kalo tak disebabkan harga petrol naik sampai macam ni, confirm aku tak buat keputusan mendadak utk ambil lesen motor tau. Lepas ni mesti semua barang naik harga dan alamatnya aku makan roti kering hari2 la......

La ni kat opis aku havoc cerita fasal harga petrol naik. Kecoh betul opis aku skrg ni tapi nak wat camner dah keputusan kerajaan kan so, kita tak boleh la buat2 apa2. Terima je la keputusan dengan tenang dan sabar ek....

Sama tak baju kitaorang berdua..hehehe...


Entah macam mana hari ini boleh plak aku pakai baju yang warna dan coraknya hampir sama dengan Kak Su. Nasib baik la bkn corak yang betul2 sama kalau tak.... mesti orang2 kat opis ni cakap kitaorang pegi beli di kedai yang sama. Ni la second time ada orang yang pakai baju yang hampir sama dengan aku. Dulu kat Segamat skang ni kat MOA plak. Hehehe....

2 comments:

tulip said...

macam mana baju korang bole tersama ni?

iman_kirana said...

hehehe....nak wat camne...ikut gerak hati jer..hik..hik..hik..