Saturday, April 12, 2008

LaYaN pEraSaAn JaP


Sekali lagi aku dikejutkan dengan statement dari dia iaitu dia sedang menemani emaknya membeli barang2 untuk persiapan majlis dia yang akan datang. Bila majlisnya, dia tak cakap la plak. Terkejut giler aku dibuatnya lemah segala sendi dan nasib baik la tak pengsan. Kalo tak....hmm.... tak tau la camner. Dah la aku kat umah Kak Ika tak ke kalut jadinya nanti.

Bila dia cakap camtu, aku rasa macam tak percaya plak. Aku ingat aku akan dapat berita gembira dari dia tapi sebaliknya. Aku betul2 sayang sangat kat dia sebab dia sentiasa ada bila aku memerlukan seseorang di sisi. Walaumacammana sekalipun, aku tetap akan pergi berjumpa dengannya dengan harapan yang dia akan memberikan aku berita gembira dan bukannya berita sedih.

So, skang ni aku assume yang dia nak buat kejutan yang menggembirakan untuk aku dan sebelum matahari tenggelam aku nak layan perasaan kat buaian kat luar rumah jap. Hehehe...

No comments: