Saturday, April 26, 2008

Tengok wayang & Tukar hotel.. hehehe


Selepas sarapan kat Hotel Seri Malaysia Sungai Petani, aku dengan dia terus check out dan diingatkan bahawa kitaorang berada di bilik yang berasingan sebab dia check in lebih awal dari aku. Bila sume dah settle, dia terus bawa aku pusing2 di sekitar Sungai Petani dan akhirnya kitaorang masuk ke shopping complex utk tgk wayang.


Sebelum wayang bermula, kitaorang pegi la jln2 kat kedai2 kat dalam mall tu sementara nak tunggu time wayang start. Masa jalan2 tu la dia telah bagitau aku yang dia dh ada pilihan hati dan ingin mendirikan rumah tangga pada tahun hadapan. Tergamam aku seketika masa tu, langsung terkedu dan terdiam tanpa bicara. Masa tu hancur luluh hati aku dan terasa macam nak pitam jer sebab aku ingat aku akan dpt berita gembira rupanya berita sedih yang diterima. Dahlah aku tgh tak sihat tapi nasib baik jgk la tak pengsan. Kang tak pasal2 aku kena hantar ke hospital.


Lepas tgk wayang, kitaorang terus ke tempat penginapan seterusnya iaitu di CINTA SAYANG GOLF & COUNTRY RESORT. So, skang ni aku dah berada di dlm bilik dan tgh tgk tv sambil meng‘edit’ blog di Cinta Sayang Resort. Dia????? Dia pun menginap kat sini jgk tapi bilik dia kat tempat lain sebab aku dapat penginapan percuma kat sini sedangkan dia kena bayar. Hehehe... Tapi jgn fikir benda lain ek... Kitaorang lain bilik dan lain blok tau...

Okeylah... Sekarang ni aku nak kuar p makan jap coz dah lapar sangat. Dia dah tunggu aku ni nti kang meradang plak kalo aku lambat sebab dia pun dah lapar sangat. Tapikan... nak makan ape ek?????

No comments: