Friday, April 25, 2008

Nak pegi bercuti....


Petang ni aku akan ke Sg. Petani, Kedah tapi sebelum tu aku transit kat Butterworth dulu sebab “best-friend” amik aku kat sana n sesama pegi ke SP. Aku memang dah lama nak bercuti kat Kedah dan hari ini percutian aku ke sana akan menjadi kenyataan.

Di samping tu jugak, aku nak tau sama ada aku akan terima berita gembira ataupun sebaliknya. Harap2 aku akan dapat berita yang menggembirakan hati sebab dah lama sangat aku dan dia bersahabat. Memandangkan kitaorang berdua mempunyai banyak persamaan dan tak salahkan kalo aku berharap yang aku dan terus bersama dalam suka dan duka.

Hmmm.... tinggi sungguh harapan aku kan. Walaumacammana sekalipun aku kena redha dan menerima keputusan dia dengan hati yang tenang. Andai tersurat yang dia bukan milik aku, aku kena hadapinya dengan tabah dan redha akan ketentuan-NYA. Tapi macam mana ek... Aku takut aku tak cukup kuat utk hadapi sebarang kemungkinan yang berlaku memandang keadaan aku sekarang ni kurang sihat.

Ya Allah... bantulah hamba mu ini menempuh segala rintangan, cabaran dan juga segala ketentuan-Mu. Semoga aku lebih tabah menghadapi segala ujian yang engkau turunkan kepadaku. Amin....

No comments: