Wednesday, April 30, 2008

Dok ngan mak abah semula

Semalam adalah hari terakhir aku menetap di Dengkil sebab lepas ni aku dah start dok kat Port Klang semula. Memandangkan housemate aku yang sorang tu nak kahwin jadi aku pun amik keputusan utk pindah balik umah mak dan tak lama lagi aku akan sambung belajar kat Shah Alam. So, lebih mudah dan senang aku pegi kelas tu yang aku pindah balik Pklang tu.

Lagipun aku kesian dengan mak dan abah sebab diorang tinggal berdua jer kat umah dan kalau abah masuk spital tinggal la mak sorang2 kat umah xde sape nak teman. Nak harap adik aku yang sorang tu hmmm... payah la sebab dia bukannya reti dok kat umah, asyik nak merayap kat umah tunang dia jer. Al-maklumlah orang ada tunang kan... tak macama aku... single n available... hehehe...

Tolong lah carikan aku seseorang supaya aku tak sunyi lagi. Hehehe.... gurau jer...

2 comments:

nizza-abira said...

cik iman_kirana...
cuba dulu baru tahu...
tp spirulina memang bagus...
1 biji bersamaan dgn 10 jenis sayur...Elok pd mrk yg tak suka mkn sayur...hehehe..
eloklah tu dok dgn mak abah...
bagi akk lg best tau...

iman_kirana said...

mmg best pun sbb pasal bab mkn dah jimat sesangat..hehehe..