Wednesday, April 02, 2008

Tayangan free berakhir


Posing sebelum tayangan bermula

Tak semena2 arini aku terpaksa amik cuti semata2 nak tengok wayang free kat Alamanda sebab arini merupakan hari terakhir untuk tengok wayang percuma. Hehehe...

Kereta ku sedang di servis

So, pagi2 sebelum tengok wayang aku pegi servis keta kat Perodua Balakong dulu sebab semalam aku ckp dgn bebudak opis yg aku cuti nak pegi servis keta. Lagipun minggu depan nak kena pegi Penang sebab Kak Ika minta tolong bawak dia dan barang2 hantaran dia balik Penang. Di samping tu jugak, aku kena hantar adik aku balik ke Politeknik.

Lebih kurang kul 12.00 tghari baru keta aku siap servis then aku terus pegi Alamanda utk jumpa dengan Kak Ma sebab kitaorang dah janji nak tgk wayang sesama. Lagipun dia yang tebus tiket wayang percuma tu sementara aku pegi servis keta pagi tadi.

Hari ni kitaorang rasa penat sket tapi seronok sebab tension fasal keje dah hilang. Hmmm... mana taknya dah kitaorang tgk wayang samapi 3 cerita straight mana la tak letih kan. Walau apa pun, kitaorang enjoy dan seronok sangat tau sebab dapat tgk wayang percuma. Hehehe... Okeylah... aku nak tido ni sebab sok kena pegi keje. Hahaha...

No comments: