Sunday, May 25, 2008

Keluar dgn "BEST-FRIEND"

Aku sampai kat umah dari Keratong tadi dalam kul 1.00 tengah hari dan baru jer nak terlelap si sahabat baik aku hantar msg ajak aku kuar. Dah la letih tak hilang lagi dia dah ajak kuar dan oleh sebab tak nak menghampakan dia, aku pun terus bersiap. Alang2 dah kuar bolehlah aku survey2 hadiah utk besday mak dan juga besday dia Selasa n Rabu depan.

Disebabkan dia mmg bawak keta dari Kedah so, aku suruh dia amik dan hantar aku balik sebab aku malas nak drive. Sebelum aku kuar umah dia msg kat aku suruh aku naik train ke Subang Jaya dan dari sana dia amik aku dan terus ke Sunway Piramid. Mulanya kitaorang nak tengok wayang tapi last skali tak jadi sebab kawan dia taknak tengok wayang so, kitaorang jalan2 jer la kat dalam shopping complex tu.


Best-friend aku main game selepas tak jadi tgk wayang

Lewat petang kitaorang pun balik dan dia nak bawak kawan dia pegi makan kat Port Klang dan dia pelawa jugak family aku makan bersama. Nampaknya kali ni sekali lagi dia makan dengan family aku dan aku rasa macam dia adalah sebahagian dari keluarga tapi hakikatnya tidak. Adik aku plak terlebih excited sebab dia ingat sahabat baik aku tu akan jadi abang ipar dia padahal best friend aku tu dah nak kahwin tahun depan.

Lepas makan, dia dan kawan dia balik terus ke hostel INTAN dan aku n family plak terus ke umah Wak Long tengok dia. Sekarang ni hubungan aku dan sahabat baik aku tu dah tak macam dulu mungkin sebab dia ada kekasih baru kot. Entahla.... nak buat camne kan dah orang tak sudi dengan kita nak wat camne lagi takkan nak paksa dia terima kita plak kan. Ape2 pun semoga aku dipertemukan dengan insan yang betul2 menghargai aku.

No comments: