Thursday, May 15, 2008

Tawaran ke UiTM Shah Alam

Yea yea... dapat belajar balik....

Petang semalam masa dah nak dekat2 waktu balik keje, aku saja la masuk laman web UiTM utk semak keputusan sama ada permohonan aku nak belajar semula diterima atau tidak. Mulanya aku dah frust sgt sebab anak pada opis mate aku dah dapat tau keputusannya tapi keputusan permohonan aku belum kuar lagi.
Berkongsi berita gembira dengan Eiyja

So, sebelum balik aku try la check semula dan alhamdulillah syukur kepada Tuhan aku telah diterima utk belajar di UiTM Shah Alam dalam jurusan Diploma Pengurusan Perniagaan seperti yang aku mohon dulu. Bila dah tengok keputusan tu aku terus memanggil Eiyja utk berkongsi berita gembira ini. Kemudian, aku terus pegi jumpa Kak Ani dan Kak Marwiah bagitahu yang aku dapat belajar semula.

Gembiranya aku tak tau nak cakap macam mana. Esok aku akan mohon utk tukar waktu bekerja dari masuk jam 8.00 pagi ke jam 7.30 pagi sebab nanti senang utk aku ke kelas. Aku berikrar dan berjanji akan belajar bersungguh dan tak mahu hampakan perasaan family dan rakan2.

No comments: