Sunday, May 04, 2008

Kesian Ayah Long Aku....


Sekitar pemandangan dari koridor HTAR, Klang

Hari ni aku ngan mak n abah pegi ke hospital untuk melawat Pak Long aku yang telah dimasukkan ke hospital pada malam tadi semasa aku n family pegi tgk perasmian sukan paralimpiad kat Bukit Jalil. Sampai jer kat hospital, aku tengok Pak Long aku tengah tido dan Mak Long aku tgh berehat kat koridor hospital. Bila tengok dia kat atas katil hospital tu, aku rasa kesian sangat dan nampak sangat dia betul2 sakit dan uzur almaklumlah umur dia pun dah hampir2 80 tahun.

Tak lama lepas tu, abang dan kakak sepupu serta anak2nya plak sampai. Riuh jugak la hospital tu bila abang dan kakak aku datang sebab abang2 aku tu suka sangat menyakat dan mengusik aku. So, apalagi aku pun melawan la tapi lawan2 manje gitu. Hehehe... Diorang la antara sepupu aku yang rapat dan paling aku sayang.

Inilah antara anak2 sedara yg paling aku syg, Aiman dan Nizam

Sementara nak tunggu waktu melawat abis, aku pun apalagi dengan menggunakan kamera handphone aku pun amik la gambar pemandangan dari koridor HTAR dan juga gambar anak sedara aku yang aku sayang. Agak2 dah lewat ptg baru aku balik ke umah dan amik barang dan baju keje sebab aku kena tido kat umah Mak Long aku utk temankan dia.

Alamak.... dah lewat sangat la... Aku nak kena tido sebab sok pagi nak kena pegi keja plak. Utk pengetahuan, skang ni aku kat umah Mak Long aku dan la ni aku nak p tidoq dulu kang lambat plak bangun. Hehehe...

No comments: