Wednesday, May 14, 2008

Lawan main Karon plak...

Bermula dari 12 Mei 2008 hinggalah ke hari ini 14 Mei 2008, Bahagian PSA Aras 14 meneruskan Pertandingan Permainan Karom antara staff. Bermacam-macam gaya dan corak permainan yang dilakukan oleh staff PSA Aras 14 ni. Kalau tak caya tengok pose2 menarik diorang kat bawah ni.

Gaya2 peserta karom

Dalam Pertandingan Karom ni group SUB telah menang menewaskan group TSUB iaitu group aku. Actually, aku pun main karom jugak. Hehehe.... Aku ni sebenarnya tak reti main langsung tapi menang jugak walaupun secara keseluruhan aku group aku kalah. Walau apa pun, kitaorang sume staff PSA Aras 14 ni enjoy dengan semua game yang dipertandingkan. Maybe minggu depan game dart plak dan harap2 group TSUB plak yang menang sebab game congkak kitaorang dah menang so, hopefully utk keseluruhan game biarlah group TSUB yang menang. Hehehe....

No comments: