Saturday, May 24, 2008

Jalan2 kat Johor-Pahang

Rakan sekerja abah bergambar bersama pengantin

Walaupun aku masih terasa letih sebab baru balik dari kursus Khamis baru2 ni tapi aku masih nak ikut family aku ke Endau, Johor untuk menghadiri majlis perkahwinan opis mate abah. Mulanya aku ingat malas nak pegi sebab letih lagi tapi bila mak n abah cakap nak ke Felda Keratong, aku pun ubah fikiran utk ikut diorang. Lagipun tempat tu dah dekat dengan Segamat so, bolehlah singgah kat tempat lama aku tu sebab dah rindu sangat. Hehehe...


Posing selepas balik dari kenduri


Pose tido adik aku....

Sampai kat umah atok kat Felda Keratong, mak cakap dia letih dan ngantok sangat so dia nak tido n rehat kejap. Dalam pada tu jugak hujan turun dengan lebat dan akhirnya tak jadi la balik ke Port Klang malam ni. Nak tak nak kenalah tido kat sini dan esok pagi2 baru balik ke Port Klang. Hmmmm.... tak dapat la aku nak pegi pasar malam kat Segamat malam ni tapi takpe next time boleh pegi lagi.

Okeylah ek aku nak tido ni coz penat sangat di tambah lagi dengan hujan skang ni. Perh!!!!! Mesti best la tido malam. Bye... Selamat Malam...

No comments: